I Bieg Charytatywny „Zmień z Nami Świat” przeprowadzony będzie po wyznaczonej i wyraźnie oznaczonej trasie w okolicach miejscowości Bobrowniki. Zawodnicy będą mieć do pokonania dystans o długości
10 km o przewyższeniu w górę 230 m. i w dół 260 m. Nawierzchnia asfalt ok. 4 km, reszta dystansu to drogi leśne piaszczyste i szutrowe.

Trasa miejscami trudna technicznie ze względu na strome podbiegi oraz zbiegi, w zamian wspaniałą rekompensatą jest z jedna z najpiękniejszych panoram Bukowej Góry i jej przepięknych wąwozów.

Uczestnicy biegu zobowiązani są do poruszania się zgodnie z trasą wytyczoną w terenie. Na trasie biegu umieszczony zostanie jeden punkt nawodnienia z płynami na ok. 4 km trasy w Bobrownikach przy kapliczce, na skręcie do lasów.

Plan trasy z mapki.
1. Start przy przystani w Bobrownikach, droga szutrowa i po ok. 40 metrach wbiegamy na wał.
2. Wał przebiegamy w poprzek, na drogę asfaltową – to 3 km prostej trasy, po prawej stronie wał i rzeka Ochla
3. Z wału w prawo wbiegamy na mostek po koło 200 m w lewo ,szykuje się dosyć mocny podbieg w górę ,dalej drogą asfaltową do miejscowości Bobrowniki.
4. Dobiegamy do kapliczki (punkt z wodą) i skręcamy w prawo, w drogę leśną tam ok. 4 km z podbiegami i zbiegami.
5. Miejsce newralgiczne – skręcamy w prawo. Zmieni się trochę podłoże, bo będzie twardo, droga wzmocniona cegłówkami, nie trzeba zwalniać, wystarczy zwiększyć uwagę gdzie stawiamy zmęczone stopy. Te cegłówki na drodze są pomiędzy 5 a 6 na odcinku ok. 300 metrów.
Około 900 metrów od mety jest kładka drewniana, jeśli będzie padać będzie ślisko.
Cała trasa będzie oznaczona, będą też osoby kierujące ruchem.